Cíl projektu:

Vytvoření kvalitního a poutavého obsahu pro společnost Gamin s důrazem na texty (copywriting) a strategické zviditelnění společnosti prostřednictvím webových stránek, rozšíření komunikace prostřednictvím článků a sociálních sítí, atraktivní e-mailing. ▪ Posílená a koherentní brand identita společnosti Gamin prostřednictvím textů.

    

Výzva: Výzva č. 0461 – Kreativní vouchery II v rámci Národního plánu obnovy – iniciativa Kreativní vouchery komponenty 4.5 Rozvoj kulturního a kreativního sektoru

Registrační číslo projektu: 0461000153

     

Termín realizace: 31. 1. 2024 - 30. 9. 2024

Projekt je podpořen z finančních prostředků EU

Mgr. Radana Brábníková

Ing. Pavel Medvec

Alena Valchařová

Renáta Sabolová

Bc. Jana Kmeťová